vrijdag 25 juni 2010

now there is vacation...


A great opportunity to develop some art skills. my portfolio is dominant whit cartoony stuff, so I want to make more variation in it.

At the HKU I followed a seminar about concept art, in that seminar I created 60 thumbs of all sorts of designs for characters and environments whit the keywords “Victorian, good guy, bad guy, Turkish, Arabic, musician, water, isle, England, sea, RPG game” in mind.

Because I have some more time to spend, I wanted to work out some of these designs. I wanted to make these semi-realistic and hopefully some realistic.

2 opmerkingen:

  1. Thanks voor het volgen van mijn blog!

    Ik vind je echt vet werk hebben, ook op je Vimeo. Het is wel een verfrissing tussen al het manga geweld :D :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. graag gedaan :P, ik vond je portfolio erg goed dus ben ik ff naar je blog gegaan ^^

    tja manga en anime.. ik ben er hellaas wel vies van geweest, maar gelukkig is die tijd over

    ik probeer me nu meer te richten op wat realistishe tekeningen en eigenlijk hoop ik ook karikatuur tekenen onder de knie te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen