vrijdag 25 februari 2011

Davy 2 character design, the look

4 opmerkingen:

  1. Ik vind rechtsboven het beste. Het gevaar met zo'n design is dat de details (in dit geval die puntige dingen) teveel aandacht trekken en dat het heel druk gaat worden.

    Desondanks ziet het er wel heel vet uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die rechtsbovinin vond ik persoonlijk ook het leukst maar het kwam me te bekend voor, dus heb ik gekozen voor de gene met het groene kruisje. het ontwerp sprak me gewoon meer aan ^^

    maar je hebt zeker gelijk qua details, dus bij colering zal ik hierop letten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. rechtsboven is meer aqua achtig:P
    hehe ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het lijkt er wel een beetje op alsof die een inktvis op zijn hoofd heeft :p

    BeantwoordenVerwijderen