maandag 25 februari 2013

Graduation project

The next few months  I will focus on my graduation project,
here I will work on until August.
 

Hiromi Haneda and I are going to create a trailer for a scenario that we have written. for this scenario, we mainly do a lot of pre-production, everything from the story we design and develop. This artwork we join together in a beautiful book.

For my graduation, I started writing a supportive narrative, this will be about how you as an artist can evoke emotions through your art. I will mainly focus on the emotions: disgust, surprise, happiness and sadness.

For the story we picked up an old concept (15 second Zombie).


 

For more information about the project follow my graduation
blog ^^ :
http://15secondzombie.blogspot.nl/
 

5 opmerkingen:

  1. Thnx Claudio ^^

    I wanted to comment on your work but somehow I couldn't post my comment. but realy like it ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tekening van het meisje rechts boven is echt brilliant. Nou ja ze zijn allemaal brilliant maar dat is m'n favoriet. Die bijna eraf rottende onderkaak en die delengde tong doen 't 'm. Yup, ik kan nu trots tegen mensen zeggen dat ik een plaatje heb gezien van een ontbindend klein meisje en ervan moest grijnzen.
    Waarom heeft dat joch eigenlijk verkeersborden bij zich? Niet dat ik zo heel geinteresseerd ben in dat karakter, zombie meid steelt de show.

    Btw, 't heeft er niets mee te maken hoor maar heb je ParaNorman gezien? Die film is geweldig en je vind 'm vast ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jep ik heb ene stuk van ParaNorman gezien. het idee achter de jongen is dat hij spullen verzamelt om te kunnen overleven. dit kan alles zijn.

    maar de characters worden opnieuw gedesigned zodat ze meer bij de setting passen. ik zou even naar ons afstudeerblog kijken als je meer wilt weten erover.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nah je moet die film helemaal kijken, serieus die film is echt heel gaaf op heel veel verschillende manieren.

    Hmm, zorgt dat er niet alleen maar voor dat hij meer met zich mee moet slepen waardoor hij minder snel kan rennen, goed kan klimmen, kan blijven steken, enz. enz. Wat zijn overlevingskans toch wel heer sterk verkleind. Die wijde broek en die blote enkels zijn ook riskant. Leuk geprobeerd jochie, maar zo te zien ben je binnekort een snack voor een ondode kannibaal.

    Gaat het uiterlijk van dat meisje ook veranderen? Ik denk niet dat het veel beter kan dan dit. Maar misschien moet ik niet zeiken en je vertrouwen sinds je d'r een stuk meer verstand van hebt dan ik :-)

    En ik heb dat blog al een beetje bekeken, maar ik zal het meer bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen