maandag 22 april 2013

Graduation Project Update







3 opmerkingen:

  1. Oh wauw! Ik vind deze gozer echt honderd keer beter dan de vorige. Begrijp me niet verkeerd die was ook mooi getekend maar deze past veel beter. Alleen hoe oud is hij want op die na zombie uitbraak tekenen waar hij vuurwapens vast houd zijn die nogal klein zouden die juist niet wat groter moeten zijn?

    En ik was bang dat het veranderen van dat meisje geen goed idee zou zijn want ze zou nooit zo gaaf worden als op de vorige schetsen. Ik ben blij dat ik het mis heb :-)

    Het is misschien een rare vergelijking maar ze doet me denken aan van die Engelse Bulldogs. Dat zijn echt mijn favoriete honden. Een hoop mensen vinden ze lelijk, stinkend en niet al te snugger maar eigenlijk zijn het ontzettend lieve, loyale en vreedzame honden. Of misschien komt het gewoon omdat ze net zo'n kop trekken van simpele blijdschap als dat zombie meisje wanneer ze die bloemen aanbied.

    Trouwens deze nieuwe versie van dat meisje lijkt wel een beetje op je. Ok, zij is dan nog een kind en d'r neus is anders en voor zover ik weet ben jij nog niet in staat van ontbinding, maar toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is zeg maar 2 jaar later na de zombie outbreak, dus hij is hier ongeveer 12 jaar oud. het kan zijn dat de wapens wat klein ogen, propdesign moet nog komen :)

    ja ik hoor veel dat de meisjes die ik teken iets weg hebben van mij, al zie ik het zelf niet. ik noem het 'Artistic Ego Syndrome', de neiging om jezelf te tekenen. ik ben niet de enige die hier last van heeft, zeker de helft van alle artist tekent onbewust zichzelf in een personage.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou heb jij mazzel dat je leuk bent om naar te kijken. Wacht...hoe oud was dat meisje ook alweer? Jeej, ik heb ervoor gezorgd dat mensen nu denken dat ik een pedofiel ben. Joepie... Erhh...nou ja, dit wat voor je? http://www.youtube.com/watch?v=4HIieEoYU88
    Waarschijnlijk is het erg basis spul voor je maar misschien vind je het toch interessant.

    BeantwoordenVerwijderen